З Д О Р О В Я Ч О К
Здоровым быть здорово
Пятница, 29.03.2024, 18:23
Добро пожаловать Гость | RSS
КАЛЬКУЛЯТОР РАСЧЁТА МАССЫ ТЕЛА   МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ   COOL GAMES (відео)   ОЛИМПИАДА 2019-2020   КАЛЕНДАРЬ СПАРТАКИАДЫ  
МЕНЮ САЙТУ
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Накази та положення Облуо [12]
Накази та положення Міськуо [96]
ОСТАННІ ДОДАНІ ФОТО

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 1265
СТАТИСТИКА

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Flag Counter
Головна » Файли » НОРМАТИВНА БАЗА » Накази та положення Облуо

Контрольно-аналітична інформація за підсумками 2009/2010 н.р. та пріоритетні завдання на 2010/2011 н.р.
[ Викачати з сервера (165.9 Kb) ] 27.10.2010, 09:53
Загальні положення

 

Система фізичного виховання в області функціонує відповідно до таких державних нормативних документів:

1.                       Державна програма розвитку фізичної культури і спорту на 2007-2011 рр. (затверджена Постановою Кабінету Міністрів України № 1594 від 15.11.2006р.).

2.                       Положення про організацію фізичного виховання і масового спорту в дошкільних, загальноосвітніх та професійно-технічних навчальних закладах України (затверджено наказом МОН України від 02.08.2005 р. № 458).

3.                       Наказ МОН України № 956 від 22.10.2008 «Про заходи щодо вдосконалення роботи з фізичного виховання та збереження здоров’я школярів у навчальних закладах України»;

4.                       Наказ МОН України № 1008 від 06.11.2008р. «Про невідкладні заходи щодо збереження здоров’я учнів під час проведення занять з фізичної культури, захисту Вітчизни та позакласних спортивно-масових заходів»;

5.                       Наказ МОН України № 1078 від 27.11.2008р. «Про затвердження заходів, спрямованих на реформування системи фізичного виховання учнів на студентської молоді у навчальних закладах України»;

6.                       Наказ МОН України і МОЗ України № 518/674 від 20.07.2009р. «Про затвердження Положення про медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням учнів у загальноосвітніх навчальних закладах».

Згідно з зазначеними документами, зважаючи на важливість збереження, зміцнення, формування здоров’я учнів, виокремлюємо такі пріоритетні напрямки модернізації системи фізичного виховання в дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах Запорізької області:

        узгодити до єдиного логічного циклу навчальний і позакласний процеси фізичного виховання учнів;

        вдосконалити лікарсько-педагогічний контроль за фізичним вихованням і здоров’ям учнів;

        збільшити обсяг рухової активності учнів за рахунок шкільного компоненту, варіативної частини навчального плану;

        здійснювати об’єктивізацію методів оцінки та вдосконалення фізичного, моторного розвитку учнів на засадах урахування вікових психофізіологічних характеристик;

        обладнати сучасним навчально-спортивним устаткуванням освітні установи.

Навчальний процес з фізичного виховання здійснюється відповідно до вимог державних навчальних програм:

-        «Фізична культура» [М.Д.Зубалій / ТОВ Видавництво «Ранок», 2006] – учні 1-4 класів;

-        «Фізична культура в школі» [Т.Ю.Круцевич, С.М.Дятленко та ін. / «Літера ЛТД», 2009] – учні 5-10 класів;

-        «Основи здоров’я і фізична культура» для загальноосвітніх навчальних закладів. 11 класи [М.Д.Зубалій, «Початкова школа», 2001р.] – учні 10-11 класів;

-        «Навчальна програма з фізичної культури для загальноосвітніх навчальних закладів. Спортивний профіль. 10-11 класи», рекомендована МОН України лист МОН України від 14.01.04 № 1/11-95, яка надрукована в журналі «Фізичне виховання в школі», № 2, 2004 р. – учні класів спортивного профілю;

-        «Формування основ фізичної культури особистості» [упорядник – О.П.Аксьонова, затверджена НМР КЗ «ЗОІППО» ЗОР, протокол № 4 від 23.06.2009р.] – учні допрофільних спортивних класів.

Спрямованість навчальних занять (уроків) на всіх ступенях навчання з фізичної культури характеризується:

        формуванням основ теоретико-методичних знань про фізкультурну діяльність і спортивний гарт;

        чергуванням вправ і рухових завдань високої та низької інтенсивності за умов узгодження з індивідуальним рівнем адаптаційних можливостей організму кожного учня;

        розширенням комунікативного досвіду учнів у процесі спільної діяльності пошукового змісту;

        логічним введенням нових елементів освіти, інтегруванням різних видів рухової активності учнів;

        опануванням учнями вмінь використовувати різні системи та види фізичних вправ, оздоровчих методик під час самостійних занять фізичною культурою;

        розширенням адаптивних і функціональних можливостей учнів на засадах індивідуально-диференційованих підходів до організації їхньої роботи;

        відведення певного навчального часу на роботу в режимі спортивного (кондиційного) тренування;

        розвитком індивідуальних якостей особистості через особистісно-діяльнісний підхід;

        контролем, який спрямований на рівень сформованості комунікативної, теоретичної, рухової, здоров’язбережувальної компетенції учнів;

        адаптуванням планування навчального процесу з фізичної культури до певного контингенту учнів, традицій освітнього закладу та регіону, навчально-спортивної бази та сучасних вимог.

Категорія: Накази та положення Облуо | Додав: uchitel
Переглядів: 1375 | Завантажень: 214 | Рейтинг: 5.0/1
НАШІ ПЕРЕМОГИ
Ресурс для вчителів фізкультури

ПОШУК
УЧНІВСЬКА ОЛІМПІАДА
ПОМОЩЬ В РАБОТЕ

Дополнительные материалы
Друзі сайту
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Адміністратор сайту:
     вчитель ЗОШ 22 Голуб О.В.
    Яндекс.Метрика Copyright MyCorp © 2024