З Д О Р О В Я Ч О К
Здоровым быть здорово
Пятница, 19.04.2024, 18:57
Добро пожаловать Гость | RSS
КАЛЬКУЛЯТОР РАСЧЁТА МАССЫ ТЕЛА   МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ   COOL GAMES (відео)   ОЛИМПИАДА 2019-2020   КАЛЕНДАРЬ СПАРТАКИАДЫ  
МЕНЮ САЙТУ
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Плани засідань МО [24]
Виступи на МО [16]
Підсумки роботи [6]
Протоколи засідань МО [4]
Науково-методична робота [3]
ОСТАННІ ДОДАНІ ФОТО

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Що шкодить здоров'ю дітей:
Всего ответов: 222
СТАТИСТИКА

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Flag Counter
Головна » Статті » Робота ММО » Виступи на МО

Попередження травматизму, нещасних випадків сред школярів на уроках фізичної культури та спортивних заходах

Попередження травматизму, нещасних випадків серед школярів на уроках фізичної культури та спортивних заходах. 

Інструкція з безпеки життєдіяльності за новим державним стандартом.

 

 Згідно із чинним законодавством, школа несе відповідальність за життя і здоров'я учнів. Робота з профілактики травматизму, захворювань і нещасних випадків на заняттях фізичною культурою є одним з найважливіших завдань вчителя, адміністрації школи спільно з батьками учнів. Спробуємо розібратися в причинах спортивного травматизму і способах його профілактики.

Основними причинами травматизму є організаційні недоліки при проведенні занять, зокрема:

- порушення інструкцій при проведенні уроків фізичної культури;

- неправильне комплектування груп (по рівню підготовленості, віком, статтю, чисельністю);

- неорганізована зміна снаряда і перехід з місця занять при відсутності викладача;

 надмірна самостійність учнів, їх небажання підкорятися справедливим вимогам вчителя, які спрямовані на збереження власного здоров'я;

 відсутність індивідуального підходу, недостатній облік стану здоров'я, статевих і вікових особливостей, фізичної та технічної підготовленості школярів;

- зневажливе ставлення з боку учнів до ввідної частини уроку, неправильне виконання техніки фізичних вправ, відсутність страховки, неправильне її застосування;

- недостатнє матеріально-технічне оснащення занять (малі спортивні зали, відсутність зон безпеки на спортивних майданчиках, жорстке покриття легкоатлетичних доріжок та секторів, відсутність табельного інвентарю і обладнання, неправильно обрані траси для кросів та лижних гонок);

- незадовільний санітарно-гігієнічний стан залів і майданчиків (погана вентиляція, недостатнє освітлення місць занять, запилення, неправильно спроектовані і побудовані спортивні майданчики (промені сонячного світла б'ють в очі);

- несприятливі метеорологічні умови (висока вологість і температура повітря, дощ, сніг, сильний вітер);

- недостатня акліматизація учнів;

- допуск до занять учнів без проходження лікарського огляду, невиконання учнями лікарських рекомендацій по термінах відновлення занять після захворювання і травм, щодо обмеження інтенсивності навантажень, комплектуванню груп.     

 

ПОПЕРЕДЖЕННЯ ТРАВМАТИЗМУ.

Необхідні умови безпеки при заняттях фізичними вправами і спортом:

·        до занять допускаю учнів, які пройшли медичний огляд та інструктаж з дотримання правил безпеки на заняттях;  

·        при проведенні занять  дотримуюсь  розкладу, встановлених режимів занять і відпочинку;  

·        аптечка укомплектована всім необхідним знаходиться в спортивному залі .

·     перед початком занять я перевіряю готовність залу: прибираю  всі сторонні і виступаючі предмети, перевіряю  чистоту підлоги, наявність освітлення та вентиляції в залі, переконуюсь у справності інвентарю,  провітрюю  приміщення.

·        учні повинні бути у відповідній заняттю спортивній формі;  

·        перевіряю  відсутність годинника, браслетів, прикрас та інших предметів;  

·        перед заняттям нагадую про правила безпеки на даному уроці і вимагаю їх виконання;  

·        перевіряю чисельність класу.

·        починаю заняття з розминки, потім переходжу  до основної частини;  

·        заняття організовую  згідно плану - конспекту;  

·         дотримуюсь  порядку і дисципліни на занятті;

·        вчу  учнів правильного і безпечного виконувати  вправи;  

·        здійснювати страховку;

·        за медичними показаннями знаю  фізичну підготовленість і функціональні можливості учнів;  

·        декілька разів вимірюю ЧСС.

·        не залишаю дітей без нагляду під час заняття;  

·        чергую  навантаження і відпочинок, веду  контроль за фізичними навантаженнями і навчаю  дітей самоконтролю;  

·         візуально визначаю самопочуття за зовнішніми ознаками, при поганому самопочутті звільнюю  учня від заняття;  

·        не допускаю  входу і виходу в зал без мого дозволу до, під час, і після занять;  

·        вимагаю  від учнів припинення виконання вправ за першим сигналом ; 

·        в процесі занять та ігор учні зобов'язані дотримуватися правил занять та ігор,  уникати зіткнень, поштовхів, ударів;  при падінні вміти згрупуватися, виконувати прийоми самостраховки. Для цього перед  кожним  заняттям проводжу  інструктаж з БЖД.

При виявленні обставин, які можуть нести загрозу життю і здоров'ю дітей  негайно припиняю заняття і повідомляю про це адміністрацію школи, а учнів виводжу в безпечне місце. У разі ж отримання учнем травми негайно надаю йому першу допомогу, запрошую чи відводжу дитину до медпрацівника, повідомляю про все адміністрацію школи, класного керівника  і батьків.

ВИСНОВОК

Під час фізкультурних занять, правильно організованих, виховується характер, формуються і удосконалюються рухові навички, точність рухів, уважність, зосередженість. Всі ці якості необхідні для попередження травматизму.

Категорія: Виступи на МО | Додав: uchitel (26.08.2015)
Переглядів: 6056 | Рейтинг: 5.0/1
НАШІ ПЕРЕМОГИ
Ресурс для вчителів фізкультури

ПОШУК
УЧНІВСЬКА ОЛІМПІАДА
ПОМОЩЬ В РАБОТЕ

Дополнительные материалы
Друзі сайту
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Адміністратор сайту:
     вчитель ЗОШ 22 Голуб О.В.
    Яндекс.Метрика Copyright MyCorp © 2024