З Д О Р О В Я Ч О К
Здоровым быть здорово
Пятница, 29.03.2024, 17:49
Добро пожаловать Гость | RSS
КАЛЬКУЛЯТОР РАСЧЁТА МАССЫ ТЕЛА   МЕТОДИЧЕСКИЕ РЕКОМЕНДАЦИИ   COOL GAMES (відео)   ОЛИМПИАДА 2019-2020   КАЛЕНДАРЬ СПАРТАКИАДЫ  
МЕНЮ САЙТУ
КАТЕГОРІЇ РОЗДІЛУ
Плани засідань МО [24]
Виступи на МО [16]
Підсумки роботи [6]
Протоколи засідань МО [4]
Науково-методична робота [3]
ОСТАННІ ДОДАНІ ФОТО

НАШЕ ОПИТУВАННЯ
Оцініть наш сайт
Всего ответов: 1265
СТАТИСТИКА

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Flag Counter
Головна » Статті » Робота ММО » Виступи на МО

Робота та форми зв’язку міського методичного об’єднання зі шкільними.
Робота та форми зв’язку міського методичного об’єднання зі шкільними.
Доповідь на міському методичному об’єднанні вчителів фізичної культури м.Мелітополь). Малєва.О.П.- керівник міського методичного об’єднання.
Якість методичної роботи  школи та міста, їх результати певною мірою залежать від  зворотнього зв’язку роботи шкільних методичних об’єднань з міськими. З метою поліпшення фахової підготовки педагогічних кадрів у школах та в місті проводять спеціальну методичну роботу, яка спонукає кожного вчителя до підвищення свого фахового рівня; сприяє взаємному збагаченню членів педагогічного колективу педагогічними знахідками, дає змогу молодим учителям вчитися педагогічної майстерності у старших і досвідченіших колег, забезпечує підтримання в педагогічному колективі духу творчості, прагнення до пошуку. У процесі методичної роботи здійснюються підвищення наукового рівня вчителя, його підготовка до засвоєння змісту нових програм і технологій їх реалізації, постійне ознайомлення з досягненнями психолого-педагогічних дисциплін і методик викладання, вивчення і впровадження у шкільну практику передового педагогічного досвіду, творче виконання перевірених рекомендацій, збагачення новими, прогресивними й досконалими методами і засобами навчання, вдосконалення навичок самоосвітньої роботи вчителя, надання йому кваліфікованої допомоги з теорії та практичної діяльності. Методичну роботу в школі та в місті проводять в індивідуальній і колективній формах.
Індивідуальна форма
. Ця форма методичної роботи вчителів є складовою їх самоосвіти. Організація самоосвіти передбачає зв'язок самоосвіти з практичною діяльністю педагога; систематичність і послідовність самоосвіти, постійне ускладнення її змісту і форм; багатоплановий (комплексний) підхід до організації вивчення обраної теми з самоосвіти; індивідуальний характер самоосвіти як найбільш гнучкої форми набуття педагогом знань; гласність і наочність результатів самоосвіти в педагогічному колективі; створення в школі та в місті умов для звернення педагогів до нових досягнень науки і передового педагогічного досвіду; завершеність самоосвітньої роботи на кожному її етапі (доповіді, участь у семінарі, підготовка виступу, написання реферату, підготовка доповіді, участь у засіданні педагогічної ради, науково-практичній конференції та атестація вчителя, участь у конкурсі  «Учитель року»).
Колективні форми методичної роботи
:
Відкриті уроки — одна з колективних форм методичної роботи, їх мета — підвищення майстерності всіх учителів. Основні завдання відкритих уроків: упровадження в практику вчителів передового педагогічного досвіду і результатів досліджень педагогічної науки, спрямованих на розв'язання завдань, що стоять перед національною школою. Під час аналізу й обговорення відкритих уроків необхідно забезпечити цілеспрямованість обговорення, науковість аналізу, принциповість, поєднану з доброзичливістю у критичних зауваженнях, поєднання аналізу уроку з практичними рекомендаціями, підведення його підсумків кваліфікованими спеціалістами. Також  методичні об'єднання вчителів  — центр методичної роботи, вивчення і втілення досягнень теорії та передового досвіду в практику навчання конкретних навчальних дисциплін. Методичні об'єднання можуть заслуховувати й обговорювати доповіді з найактуальніших питань навчання і виховання, нову фахову літературу, організовувати взаємовідвідування уроків, проведення і обговорення відкритих уроків, виготовлення наочності, застосування технічних засобів навчання. У їх компетенції — організація консультацій для молодих учителів, заслуховування звітів учителів про виконання індивідуальних планів самоосвіти. План роботи методичного об'єднання складають на навчальний рік. На першому організаційному засіданні, обговорюють проект плану роботи і доповнюють його, обмінюються досвідом з питань підготовки до нового навчального року. Бажано, щоб на кожному з чотирьох засідань методичного об'єднання було проведено відкриті уроки різних типів із складних тем програми досвідченими учителями. Одну із запланованих для обговорення доповідей варто присвятити темі відкритого уроку. На засіданнях необхідно виробити й ухвалити рекомендації з обговорюваного питання, впровадження яких у практичну діяльність. У системі шкільних і міських  методичних об'єднань  створюються  творчі (проблемні) групи, у складі  добре теоретично підготовлені вчителі, які працюють над вирішенням актуальних проблем навчально-виховного процесу . Тривалість роботи методичних груп залежить від складності проблеми, над якою вона працює (один-два роки). Завершальним етапом роботи групи є підготовка методичних рекомендацій щодо ефективного вирішення досліджуваної проблеми.Методичні кабінети — створюються  для надання вчителям  методичної допомоги. Вони знайомлять учителів з досягненнями педагогічної науки і передового педагогічного досвіду. В методичних кабінетах збирають кращі зразки тематичних та поурочних планів, методичні розробки складних тем навчальних програм, матеріали з узагальнення досвіду навчально-виховної роботи кращих педагогів та ін. Серед групових форм методичної роботи в нашому місті — методичне об'єднання вчителівфізичної культури (кер.Малєва.О.П.); школи молодого  вчителя(Суворова.Л.О),  семінари-практикуми для учителів-класоводів (КириленкоЛ.В.); цільові та проблемні семінари; творчі групи, школи педагогічної майстерності під керівництвом творчих учителів (НауменкоО.О);  опорні школи ; майстер-клас (кер.Малєва.О.П).  Ефективно використовують і такі масові форми методичної роботи, як науково-практичні конференції; тижні педагогічної майстерності (дні відкритих дверей педагогів-майстрів, учителів-методистів, старших учителів); конференції педагогічних працівників; методичні тижні, місячники. Перелічені форми  методичної  роботи – це ще не все .
Хто працює в школі, той розуміє ,що вчитель зростає ,як творчий педагог-знавець усі свої роки ,і головне в цьому процесі – розуміння та бажання самого вчителя самовдосконалюватися,займатися самоосвітою,йти в ногу з часом.
Категорія: Виступи на МО | Додав: uchitel (28.03.2012)
Переглядів: 2080 | Рейтинг: 3.7/3
НАШІ ПЕРЕМОГИ
Ресурс для вчителів фізкультури

ПОШУК
УЧНІВСЬКА ОЛІМПІАДА
ПОМОЩЬ В РАБОТЕ

Дополнительные материалы
Друзі сайту
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz
  • Адміністратор сайту:
     вчитель ЗОШ 22 Голуб О.В.
    Яндекс.Метрика Copyright MyCorp © 2024