25.01.2018 на базі ЗОШ №15 відбувся семінар-практикум для молодих педагогів, вчителів фізичної культури. На засідання були розглянуті питання: 1. Диференційний підхід до домашнього завдання на уроках фізичної культури. 2. Практична робота. Моделювання сучасного уроку за новим шаблоном. Дискусія «Як зробити урок ефективним». 3. Гра-тренінг «Камертон».
I. Багаторічна практика засвідчила, що надзвичайно важливим є особливий підхід до навчання та фізичного виховання школярів. З цією метою доцільним є впровадження у практику діяльності вчителя методики викладання уроків, спрямованих на визначення індивідуального рівня фізичної підготовленості учнів, на диференційований підхід до домашнього завдання. Якщо вчитель проводить таку роботу системно і комплексно, дуже легко відстежити ступінь фізичного розвитку кожної дитини й окреслити межі фізичних навантажень, яких вона потребує. II. На практичній роботі молоді спеціалісти моделювали сучасний урок за оновленою структурою. Акцентували увагу на такі позиції: - визначення педагогічних завдання на уроці; - моделювання диференційних завдань школярам з різних типологічних груп; - кардіо-тренування та розвиток силової витривалості учнів як обов’язкові тренувальні компоненти; - сучасні фітнес-методики та оздоровчі технології на уроці. III. З педагогами була проведена гра «Камертон» - на якій було актуалізовані знання вчителів щодо організації початку уроку. Педагоги розробили необхідні нотатки з питань «Як зробити урок ефективним»: • постійне підвищення педагогічної майстерності вчителя; • комплексне планування уроків; • раціональне використання часу; • на кожному уроці сприяти розвитку творчої активності і самостійності учнів; • обов’язкововраховувати індивідуальні особливості учнів; • сприяння підвищенню матеріальної бази з предмету.
Керівник ШМУ Сбитнєва Н.М.
|