2017-2018
ПРОБЛЕМНА ТЕМА:
«Розвиток професійної компетентності педагогів як ключового компонента професійного становлення педагога»
МЕТА:
• сформувати в молодого вчителя
впевненість у правильному виборі професії, вчити діяти та спілкуватися,
стимулювати бажання підвищувати свій професійний рівень, активізувати творчий
потенціал кожного молодого педагога.
• надати педагогам-початківцям методичну
допомогу по впровадженню в практику інтеграційного методу викладання предмету;
надати допомогу по вдосконаленню уроку, як основної форми навчально-виховного
процесу в школі та пошуком різних форм занять через впровадження інноваційних
технологій;
• формування професійних умінь і навичок,
які відповідають сьогоднішнім вимогам педагогічної науки і практики, підготовка
молодих спеціалістів до засвоєння прийомів і методів перспективного
педагогічного досвіду.
ОСНОВНІ ЗАВДАННЯ:
-
удосконалення фахової
компетентності та педагогічної майстерності
педагогів-початківців;
-
створення
організаційно-методичних умов для практичного засвоєння технології досвіду та пошуку власних оригінальних підходів до
вирішення проблем оновлення освіти;
-
забезпечити своєчасне
вивчення нормативних документів щодо вивчення предмету, правил безпеки;
-
залучати молодих
спеціалістів до самостійної роботи щодо опрацювання відповідної літератури,
застосування у навчально-виховному процесі окремих методів, прийомів, засобів,
форм роботи, елементів інноваційних технологій;
-
сприяти розвитку
педагогічної творчості педагогів-початківців.
Основні напрямки «ШКОЛИ МОЛОДОГО ВЧИТЕЛЯ»:
-
розширити сферу знань
педагогів із психолого-педагогічних основ уроку;
-
ознайомити з елементами
педагогічної технології навчання, опанування якої дасть змогу усвідомлено
здійснити вибір необхідних і найбільш доцільних прийомів роботи на уроках;
-
створити для молодих
педагогів тате методичне середовище, в якому їм би хотілося творити.
2015-2016 н. р.
Проблемна тема міста:
Підвищення якості освіти та розвитку успішної особистості через професійну компетентність педагога
Тема методичного об’єднання вчителів фізичної культури на 2015-2016 н.р.:
Розвиток професійної компетентності вчителя фізичної культури як умова якісної освіти і розвитку учнів
Мета:
Створити умови для розвитку освітнього, розвиваючого та інтелектуального потенціалу педагогів; підвищення результативнос¬ті освіти учнів.
Напрямки роботи:
1. Вивчення потреб педагогів у змісті і формах підвищення професійної майстерності та забезпечення умов росту професіоналізму.
2. Організація інноваційної діяльності, використання сучасних педагогічних технологій для підвищення професійної компетентності вчителів
3. Формування позитивної мотивації вчителя до виявлення, узагальнення і поширення педагогічного досвіду
Основні завдання:
- сприяти розвитку самоосвітньої компетентності педагогів;
- створити умови для підвищення рівня ІКТ - компетентності вчителів,
залучення їх до роботи в мережевих освітніх співтовариствах;
- організувати впровадження нових форм науково-методичної роботи, сучасних технологій, методів та прийомів;
- підвищити активність вчителів в роботі ММО, обласних та всеукраїнських науково-практичних конференціях, фестивалях та проектах;
- продовжити опанування та впровадження нового Державного стандарту базової та середньої освіти;
- забезпечити впровадження моніторингових досліджень учнівських досягнень з розвитку фізичних якостей школярів з метою створення бази даних в закладах освіти;
- створити умови для підвищення педагогічної кваліфікації вчителів;
- забеспечити виконання на високому професійному рівні заходів із спортивно-масової та фізкультурно-оздоровчої роботи в закладах освіти;
Тема методичного об’єднання вчителів фізичної культури на 2012-2013 н.р.
«Особистісно-діяльнісний підхід до організації навчального процесу на уроках фізичної культури в умовах інноваційного розвитку освітнього закладу.
Вивчення та оволодіння методикою організації удосконаленого підходу до виховання, розповсюджування та впровадження в освітню практику позитивні здобутки педагогів.
Основні форми роботи:
- Впровадження інноваційних технологій для підвищення компетентності вчителів.
- Створення найсприятливіших умов для самоосвіти й професійного самовдосконалення вчителів.
- Діагностика діяльності вчителів: виявлення утруднень, якісний аналіз діяльності.
Прогнозований результат роботи:
- Опанування і використання педагогами на практиці
інноваційних прийомів та технологій, які
розроблені і використовуються авторами перспективного педагогічного досвіду.
- Підвищення педагогічної кваліфікації вчителя.
Тематика засідань:
Серпень
1. План роботи методичного об’єднання на 2012-2013н.р.
2. Планування по новій програмі для учнів початкових класів.
3. Календар змагань міської спартакіади школярів.
4. Удосконалення сучасного уроку фізичної культури шляхом впровадження інноваційних технологій.
5. Попередження травматизму нещасних випадків серед школярів на уроках фізичної культури та спортивних заходах.
6. Організаційні питання.
Жовтень Круглий стіл з психологами міста
1. Формування в учнів ціннісних орієнтацій ,щодо культури здоров'я.
2. Формування основ здорового способу життя через організацію фізкультурного оздоровчого процесу у навчальному закладі.
3. Підвищення мотивації на здоровий спосіб життя. Залучення учнів до систематичних занять спортом.
4. Нова фізична культура. Інноваційні підходу до сучасного уроку.
5. Занятие "Вивчення психології школяра , як фактор підвищення активізації навчання
6. Організаційні питання.
Січень
1. Диференційований підхід до викладання фізичної культури на основі фізичної підготовленості та здоров’я школярів;
2. Індивідуальні і диференційовані методи навчання та виховання учнів.
3. Індивідуальний підхід у навчанні до дітей з урахуванням стану їх здоров’я і рівня фізичного розвитку.
4. Навчання техніки і тактики гри в баскетбол на уроках фізкультури в 10 -11 класах.
5. Нова методична література.
6. Організаційні питання.
Березень
1. Застосування інноваційних методів навчання та здійснення між предметних зв’язків.
2. Особистістно - орієнтований підхід на уроках фізичної культури.
3. Розвиток кондиційних якостей (сили, швидкості, витривалості та координаційних здібностей).Методика розвитку якостей.
4. Профілактика асоціальної поведінки учнів засобами фізичної культури. Врахування психологічних особливостейкожного учня.
5. Творчі звіти вчителів, що атестуються.
6. Нова методична література. Організаційні питання.